Hyckleri

När jag började lyssna på reggae så var homobin någonting som jag hatade, men på senare år så har det smygit sin in låtar som jag ofrivilligt har fastnat för, bla. Buju Banton - Boom Bye Bye.
Numera så tycker jag låtarna är helt okej trots sitt budskap, sålänge det kommer från Jamaica, övriga världen som uttrycker sin homofobi står fortfarande högt upp på min hatlista, specielt svensk sådan, men Jamaica är uppenbarligen tillräckligt uppfuckat som det är när deras premiärminister tom. uttrycker sig fientligt om homosexuella.
Adoptera hur mycket ni vill, gift er med vem ni vill (även om jag inte förstår varför någon vill gifta sig i kyrkan över huvud taget), big up, ni vet vilka ni är!
Så, den här går ut till alla battyboys där ute!


Adam was made for Eve
He was not made for Steve

 
Dr Evil - Stay Far

Kommentarer
Postat av: Joakim

nice!

2009-04-23 @ 03:03:52
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: zöt_lillan

ASSÅ DU ÄR FAN DUM I HUVVE HUR KAN DU STÖDJA SÅNT?!?!?!?!?! man bli lessen

2009-04-23 @ 23:34:09
Postat av: Aidonia

Jag trodde att du älskade mig! du sa att kön inte spelade någon roll. Let babylon tek yuh man! bloodclaaat fuckin fool dem!!!!!!!!!!!!!

2009-04-23 @ 23:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0