I am di girls dem sugah!

Jag har alltid varit ett fan av covers, sålänge man gör något eget och inte något som låter exakt som orginalet, då kan man lika gärna låta bli, inga namn nämda..
Därför grävde jag fram den här slackness "covern" i skivbacken, jag minns inte riktigt när jag köpte den, antagligen i något begagnat storpack under slutet av 2008, hade helt glömt bort att jag hade den innan jag gick igenom lite skit i veckan.
Nu gillade jag ioförsig orginalet med Busta Rhymes ft. Mariah Carey med, men med Beenieman & Storm så blir den till och med ännu bättre.

"Yuh jump up pon mi cock and give mi a good ride
Girl, rock it to the left and to the right and the side
Jump on like ah bike and dont stop glide
Mi cocky ah di groom and yuh pussy ah di bride"



Beenieman ft. Storm - Give It To You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback