None ah dem ah bad like we!

Jag panikskriver, bara för att jag inte har något annat alternativ iomed att jag faktiskt ska upp om under 4h igen, jobb jobb jobb.
Jag hatar jobb, men mest av allt hatar jag Falun.
Allt här blir automatiskt tråkigt såfort man blir myndig, förutom att bli full förstås, det är alltid kul, men det går såklart inte att jämnföra med en fylla i Stockholm där det finns lite mer valmöjligheter än Harrys och Rådhusgården.
För att komma till saken i panikfart så slutar jag att prata skit om Falun och väljer istället att hypa Robert Lee, som jag av någon anledning inte har upptäckt fören idag, jag har hört namnet i ett antal clash-sammanhang tidigare men aldrig haft orken att gå igenom mitt arkiv för att se vad saken egentligen gällde, men jag var ledig idag och tänkte, hey, varför inte?

Dem nuh bad like we!
P-p-pu-pullup!


Robert Lee - Dem Nuh Bad Like We

Kommentarer
Postat av: Transportguy

nice :P

2010-03-23 @ 15:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0