Badder than Bin Ladin!

Jag grävde vidare i skivbackarna efter ännu en favoritriddim, och vips så dök WipeOut upp från ingenstans! Jag minns att den satte sig direkt redan första gången jag hörde den.
Hur kan man inte älska rader som
"My pussy so tight its squeezing me, thats why my boyfriend aint leaving me"
När jag bodde i Nässjö så fick jag aldrig spela den, nu när jag bor på Värmdö så går den varmt!

Tracklist:
Singer J & Admiral Bailey - Gold Digger
Mr Easy - Spending G's
Bling Dawg - Fuck With Me
Mavado - Gun Battle
Buju Banton - Me & Oonu
Future Troubles - Shake It
Lady Saw - Squeezing Me
TOK - Ugly
Aidonia - Tough Talk
Kiprich - Do Suh
Voicemail - Roll Out
Vybz Kartel - Beat It


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0