She gives me pussy, thank god!

Slängde ihop en snabbmix på den utmärka remixrythmen Push It från 2008 någongång, vilket passar mig utmärkt med tanke på att jag inte har några pengar att köpa nya skivor för just nu.

"I aint got no money, I aint got no car to take you on a date
I cant even buy you flowers, but together we can be the perfect soulmates"


Att Busy sen bara citerar andra artister gör det inte sämre, att han kommer till URF iår är en av de få anledningar till att ge festivalen ett besök till.

Tracklist:
Mavado - Weh Dem Do RMX
Timbaland & Keri Hilson - The Way I Are RMX
Busy Signal & Ding Dong - That´s Bad RMX
Lady Saw - I Got Your Man RMX

Kommentarer
Postat av: Aidonia

Ofta man gör en låt gjord av saker andra har sagt, sjukt dålig stil! Tacka vet jag hans andra låtar. Skärpning Lars!

2009-05-03 @ 22:24:57
Postat av: linnea

lite tom blogg?

2009-05-03 @ 22:30:59
URL: http://perfectpretty.blogg.se/
Postat av: Aidonia

Hur kan du gilla en låt där Busy bara citerar andra rakt igenom?, dålig fantasi! Så skulle jag aldrig göra i någon av mina låtar. Skärpning på smak där Lars! bloodclaat fuckin fool dem!

2009-05-03 @ 22:33:43
Postat av: Aidonia

Jag blir besviken på riktigt..

2009-05-03 @ 22:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0